Subject: SoM esindajad Ravijuhendite nõukojas
From: "Marion Kalju" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Liina Vassil" <[email-masked]>, "Piret Kurvits" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 11:42:30 +0300

Tere

Seoses seniste Ravijuhendite nõukoja põhi- ja asendusliikmete Ulla Raidi
ja Kersti Esnari lahkumisega Sotsiaalministeeriumist palume Tartu Ülikooli
ravijuhendite püsisekretariaadi ja Tervisekassa nimel Teil esitada uued
esindajad Ravijuhendite nõukoja põhi- ja asendusliikmeks.

Nõukoja töökorraga on võimalik tutvuda siin
<https://www.ravijuhend.ee/uldinfo/noukoda/tookordsiin> . Uutele nõukoja
liikmetele korraldab Tartu Ülikooli ravijuhendite püsisekretariaat ka
lühikoolituse.

Järgmine Ravijuhendite nõukoja koosolek toimub juba 8. oktoobril, seega
palume Sotsiaalministeeriumil hiljemalt 4. oktoobriks e-kirja teel
nimetada Ravijuhendite nõukoja põhi- ja asendusliige. Selle järel edastame
liikmetele vajalikud dokumendid jm protseduurilise info.

Lugupidamisega

MARION KALJU
Ravikvaliteedi teenusejuht
Partnersuhtluse osakond

T: 7447444
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Riia tn 142, Tartu
 <https://www.facebook.com/tervisekassa/>   <https://www.tervisekassa.ee/>
<mailto:[email-masked]>
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>